.

torsdag 21 oktober 2010




Hej hallå!

Ligger i sängen och lyssnar på det sjukt hemska vädret ute! De blåser så man blir rädd bara av att höra hur det låter. Har inte haft så mycket tid att skriva det sista har varit

upptagen med skola och plugg och packning av mitt rum! Jag ska nämligen få flytta ner i källaren! Så nu är mitt rum mer eller mindre tomt på saker och i helgen åker möblerna ner så vi kan måla. Mamma o pappa vägrar nämligen ha den jätte fina fä

rg som pryder mina väggar xD. Ne de ser för hemskt ut... Lite bi

lder tänkte jag va li

te kul en på Maja när vi var på statsteatern

en på tova efter ungdm

, en på snö/haglet som la si på marken under matten förut idag. Haha kände mig som ett litet barn när det första jag tänkte var nu e det vinter nu e det vinter vad vi har längtat hurra nu tar … ni vet vilken låt de e va !!?


Sen när jag kom hem gjorde jag något fantastiskt dumt för vara mej skar mig på en söndrig glas skiva på knogen -.- de blödde väldigt bra måste jag säga och gud va hemskt jag mådde! Klarar ju inte a

v mitt eget blod så försökte trycka bort paniken och känslan av att behöva spy och tvinga Hampus ta bort blodet på handen åt mig :P sen drog jag o Isa till Sport life och gick på Zumba och gyma lite nu ska jag snart sova ses <33


1 kommentar:

  1. Men Lina du är ju inte lik dig på översta kortet. Kram jag saknar dig.

    SvaraRadera