.

fredag 26 november 2010

Hej e på prao just nu men min handledare(karin) är på väg till huvudstanden o har inget o gö så sitter vid hennes data o inne på fb :)fick tre biobiljetter som tack för ett bra jobb på praoen så nu ska de ses film! har lovat biler från somman till flera men dom e på en data jag inte använder så det går rätt segt sorry! vet ni hur kul de e att vara kontors klädd!? haha fina kläder o skor jätte kul! och vet ni vad jag har fått gö? Jag har tagit kort på mässan jag hjälpte till med igår och nu kan alla på hsb se min bild den ligger på deras sida! har även tagit kort till ett styrelsemöte jätte kul !! Och vill ni veta den mest drastiska förändringen denna veckan jag kanske ska gå teater inriktning på gymnasiet! var på lerum igår o det verkade jätte bra o kul o mysigt det är absolut ett alternativ.
bye bye <3

1 kommentar:

  1. Hur har du det i snön? Teater vad kul.
    Ha det bäst.
    Kramar till dig från mormor.

    SvaraRadera