.

tisdag 24 mars 2009

1-3 /1-2

I går van Frölunda 1-3 så gött dom spelade ju borta match. Så nu står det 1-2 i mactcher. Nu är det hemma nästa gong hoppas ni tar det i gen då! Matchen var bra men blev ganska arg på Stefan Liv 1# han borde fått något för det slaget! Men men man kan inte få allt. Men var glad att Fredrik pettersson satte den! Men om Stefan Liv hade så ont så han inte kunde rädda borde han inte byta då? Men det skiter jag i, Pettersson la mål och det är det som räknas! Sen la han 1-2 målet med :) Sen la Jhon Pohl 1-3 målet när Stefan Liv lämnat mål. Jag hoppas att Frölunda tar sig till final! Och jag vill att dom ska möta Ferjestad för jag tror det skulle bli en intersant match. Två starka lag som slås om samma sak :P Men jag har en känsa av att Frölunda tar hem det i år med Honken i mål och Fredrik, Tommi, Lars (Eller XD) och resten på plan tar nog gubbarna hem det!!!
<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar