.

söndag 24 januari 2010

hemma från konfan ;)

Hej hej hemma nu:D saknar redan alla!Haha haft skit kul träffat as många goa menniskor ;P Tagit as mycket kort oxå kommer när jag har laddat min kamera:) Kört lite konstiga men roliga lekar typ va i kyrkan 3 gånger på en dag nytt person bästa XD ;P just nu sitter jag här med listan, med allas namn & msn. Men alla msn funkar typ inte men ska hitta dom ta det lungt ;p Asså förlåt alla men jag trode först att alla var typ as blyga tråkiga men lixom ändå okej men asså alla var typ as goa roliga vi kommer ha bäst i sommar <3 Sov i ett 4 rum med lilla Emelie, Wera & Ulrika :) as mysigt (lampskärmar & britta ^^) Man kunde även lyftaa mitt tak 1,5 cm lite läskigt typ spindlar som kryper när där eller något .. xD och fatta någon godnatt sagan?! haha det gör inte jag x) Det var lite sorligt att åka hem men gav alla en kram och har kort på alla haha när bild då asså ;P Xd <3Skolan i mon oxå... tur man har kort dag men har spanska kl 08:00 kommer aldrig orka... men men måste ju gå till skolan så :P men ska käka nu så
Zez <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar