.

måndag 24 maj 2010


400 platser hoppas att några är fyllda när vi har förestälning :D

Malin :)


Klara ;P




Lisa som står och fryser ^^



Klara växla pengar utanför ica ^^





inget sova över utan mys ;)






Maja Maja Mja xD







Väntandes på tåget och vallen :)








lisas mosade chokladboll ^^






















































































Hej!





Skrev inte igår eftersom Jag Klara Malin Lisa Maja åkte och bada och sen sov hos malin :) sen var det studie dag idag som för oss betyder shopping dag på stan! Vi va hela 9 perts xD jag malin lisa maja natalie klara vallen sofia o linda. Alla köpte nästan något här kommer bilder på mina fina inköp ;D Lite bilder på oss oxå ;) som på lisas mosade chokladboll ^^

randig kjol: zara 99:-
ljusblå jeans shorts: gina tricot 199:-
ljusblått linne: gina tricot 99:-
kort tröja: rut med flera 99:-
rosa nagellack: lindex 25:-
Svarta höga skor: skopunkten ^^ 299:-
svarta låga skor:skopunkten ca 100 :- eftersom jag köpte 2 skor ;)
Men nu ska jag ringa min lilkla fia så ses ;)

1 kommentar:

  1. Aah, älskar de där svarta högklackade skorna, skitsnygga!

    Härlig blogg du har btw!:)

    SvaraRadera