.

onsdag 19 maj 2010





okej är super irreterad! På mamma o pappa eftersom de e så envisa o duma jag får inte ta hål i naven för de tycker det e fult... !!!??? Det är inte äns ett bra argument-.- Och ingen kommer tvinga dem att sitta och stirra på min mage hela dagarna heller? hmm men dom drar tydligen in mina pengar om jag gör det så får la låta bli. Jaja slut tjötat om det! Det va revy idag så sluta hela 60 min senare än vanligt. Men typ när det va ca 5-6 låtar kavr springer typ massa folk där ifrån dålig stil asså! inte för att jag bryr mej så men det är inte schysst mot dem som stog o sjöng... Några va faktiskt överaskande bra men vem vet va dom heter dom som presenterade de som skulle sjunga /spela var inte bäst om man säger så ;) 3 bilder från idag med ;)
ses <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar